Google wybiera się na zakupy
16 października 2009, 15:21Eric Schmidt oznajmił, że Google chce zwiększyć liczbę kupowanych małych i dużych firm, których profil działalności jest zgodny z profilem wyszukiwarkowego giganta. Na celowniku koncernu znajdą się przedsiębiorstwa z branży wyszukiwawczej, reklamowej, usług dla biznesu, systemów operacyjnych i przeglądarek.
Reklama dźwignią spożycia
6 września 2012, 10:30Jak sprawić, by ludzie jedli więcej warzyw i owoców? Zainwestować w reklamę... Efekt nie jest duży, ale mierzalny - opowiada Michael Faupel z University of Arkansas.
Microsoft przygotowuje nowe okno do zarządzania danymi telemetrycznymi
12 stycznia 2017, 10:47W najbliższej dużej aktualizacji Windows 10 - Creators Update - Microsoft doda okno, które pozwoli użytkownikowi na łatwe zarządzanie danymi telemetrycznymi, które jego komputer wysyła do Redmond. Dzięki prostemu w obsłudze oknu użytkownikowi będzie łatwiej zdecydować, jakie dane są wysyłane na serwery Microsoftu.
Tylko YouTube będzie bezpieczne?
7 lutego 2008, 12:19Jedna z największych firm analitycznych, IDC, opublikowała raport z którego dowiadujemy się, że połączone siły Yahoo! i Microsoftu mają szansę zachwiać potęgą Google’a. W podpisanym przez 14 analityków dokumencie czytamy: Dane dotyczące zachowania użytkowników online oraz wpływów z reklam wskazują, że Yahoo i Microsoft mogą stworzyć zagrożenie dla hegemonii Google’a.
"Bing" czasownikiem?
24 maja 2010, 11:39Przed czterema laty jedną z miar popularności Google'a był fakt oficjalnego wpisania wyrazu "google" jako obowiązującego czasownika do słownika języka angielskiego. Jak donosi Bloomberg, niewykluczone, że Microsoft będzie mógł poszczycić się podobnym osiągnięciem.
Za tydzień zobaczymy następcę Xboksa 360?
15 maja 2013, 16:57W przyszłym tygodniu, 21 maja, Microsoft oficjalnie zdradzi informacje na temat swojej nowej konsoli. Dotychczas pojawiające się się pogłoski mówiły, że urządzenie będzie nazywało się Xbox 720 lub Xbox Infinity, podobno też ma korzystać z systemu DRM, który uniemożliwi uruchamianie gier z drugiej ręki.
Microsoft atakuje drogie komputery Apple'a
30 marca 2009, 10:56Niedawno Steve Ballmer publicznie stwierdził, że klienci Apple'a płacą za komputery tej firmy średnio o 500 dolarów więcej niż wynosi rynkowa wartość analogicznego sprzętu. Teraz tę różnicę w cenie postanowiono wykorzystać do kolejnych reklam, będących odpowiedzią na kampanie "I'm a Mac".
Kindle tańszy, ale z reklamami
12 kwietnia 2011, 18:01Już 3 maja zadebiutuje tańszy czytnik e-booków Kindle. Jego posiadacze zapłacą za urządzenie o 25 dolarów mniej niż dotychczas, jednak z obniżką ceny będzie wiązało się wyświetlanie reklam na czytniku.
Mów mi Windows. Po prostu Windows
9 września 2014, 13:33Redaktorzy serwisu ExtremeTech twierdzą, że coraz więcej dowodów wskazuje, iż Microsoft porzuci numerowanie czy nadawanie dodatkowych nazw swojemu systemu operacyjnemu. Wszystkie kolejne wersje mają nazywać się po prostu Windows.
Google inwestuje w Maxthona
10 kwietnia 2007, 17:30Google postanowił zainwestować w program Maxthon. Jest on nakładką na Internet Explorera, która udostępnia funkcje obecne w nowoczesnych przeglądarkach, a więc surfowanie w kartach, blokowanie reklam czy wyskakujących okienek.